Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 25. marts

Essence 2in1 Volume Mascara

Sveiki! Atgriezīšos pie Essences, šoreiz par 2in1apjomu palielinošās tušas. Kāpēc divi vienā? Redzi tušai ir kā teikt divi līmeņi, viens dabīgam apjomam, (ko es lietoju ikdienā) un otrs, manuprāt, jau nedaudz pārspīlētam apjomam :D. Un atkal, kā jau vienmēr labas atsauksmes no manas puses (vismaz par look 1) :D.
Kā jau iepriekš minēju, lietoju look 1 ikdienai, otro pat vairs nemēģināšu, jo uz manām acīm skats ir graujošs :D  Kā jau attēlā ar manu aci varat redzēt, ka tuša saķer dažas skropstas kopā, bet neuzkrītoši.
Zinu, ka arī Rimmel ir līdzīga tuša divi vienā un arī trīs vienā. Rimmel divi vienā neesmu mēģinājusi, bet, iespējams, pamēģināšu, jo ši tuša no Essences patīk. Tomēr Rimmel 3in1 man ir un, godīgi sakot, esmu ļoooti vīlusies, pat ar look 1, izskatās, ka tev ir četras skropstas, bet tas jau cits stāsts.
Look 1

Look 2

Look 1 uz augšējām skropstām. 

Kopumā, varu pateikt, ka šī tuša man patīk, it īpaši par 2,79Ls, tilpums 10 ml, nopērkams Drogās.
Have a nice day! :)

2 komentāri:

  1. Es uz šo skropstu tušu jau kādu laiku skatos, taču roka neceļas pirkt. Kad ieraudzīju look 2 birstīti sapratu, ka nekas jēdzīgs nebūs. Ja pirktu šādu tušu, es ļoti vēlētos, lai varu izmantot abus veidus kā sola ražotājs!
    Liels paldies par rakstu, tiešām noderēja!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tam es piekrītu. Ja nu tomēr kādreiz redzi uz akciju un domā, ka nav ko zaudēt, manuprāt, Look 2 ir ļooooti līdzīga Maybelline Colossal gan birstītes ziņā, gan konsistences ziņā. ;)
      Prieks palīdzēt! :)

      Dzēst