Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 18. marts

DIY Lip Scrub

Sveiki! Zinu, ka varētu būt jau nedaudz par vēlu, bet izdomāju, ka nav jau ko zaudēt, vai ne? :) Šis būs raksts par skrubi lūpām. Šo skrubi es lietoju visu ziemu un tas tiešām palīdz- lūpas ziemas laikā nebija saplaisājušas. Šiem skrubjiem ir dažādas receptes. Šodien es jums parādīšu divas no tām.

Veids nr 1 (redzams attēlā).
Sastāvdaļas:
Cukurs, medus, vazelīns.
Process: 
Process ir ļoti viegls- visas sastāvdaļas vienādā daudzumā sajauc kopā vienā trauciņā.
Vazelīnu var iegādāties Aptiekā , tas nav dārgs, īsti neatceros cik maksāja :( , man liekas, ap lata. Trauciņus var iegādāties Drogās, Douglasā. Ja nevari atrast, izmazgāts trauciņš no nagu rotājumiem arī derēs (principā jau visādi trauki der, es tikai pametu idejas :)). 

Veids nr 2
Sastāvdaļas:
Cukurs, medus, olīveļļa.
Process:
Tāds pats kā pirmajā receptē. Vienāda daudzuma sastāvdaļas sajauc vienā trauciņā . 
Es neieteiktu taisīt daudz, jo attēlā var redzēt, ka man ir palicis vairāk par pusi(lietojot visu ziemu).
Abos veidos tos nelielā daudzumā uzsmērē uz lūpām un neilgi pamasē tās. Pēc tam produktu no lūpām nomazgā vai noslauka ar dvieli. Pēc tam uzliec lūpu balzāmu un tavas lūpas tev paldies pateiks. Un rezultātā tu iegūsi maigas lūpas.  :) 
Ceru, ka palīdzēju. :)

Hi! Today I'll show you how to make your own lip scrub! There are many ways, I'll show you two of them.
1)Ingredients:
Sugar, honey, vaseline
Process:
Mix all ingredients (equal parts) in cup.
That's the one in pictures.

2) Ingredients:
Sugar, honey, olive oil
Process:
Same as the first one.

Aply this on your lips, rub it in and wash it off. Apply lip balm and your lips will say thank you! :) Hope I helped! :)
Have a nice day! :)

2 komentāri: