Meklēt blogā

sestdiena, 2012. gada 31. marts

Color Blocking (-ish) :D

Sveiki! Pirms sešiem mēnešiem es mājas lapā ar nosaukumu Polyvore sāku veidot kolāžas ar dažādiem apģērbu veidiem(,lai gan puse no tiem bija uz viena pamata.. :D). Tad apstājos. Kāpēc? Nezinu. Laikam tāpēc, ka visu taisīju pēc viena stila. Arī tagad tā ir- MINT GREEN! Bet tagad ar Colour blocking. Colour blockingish, jo man  tas neliekas gluži pareizs..
Color blocking (-ish)
Šovakar nebija nekādu plānu, tāpēc izdomāju uztaisīt kādu jaunu kolāžu. Un pie reizes ievietot to arī šeit, jo gripa ir situsi arī mani.. :( Tāpēc jauns (beauty) raksts būs pirmdien. :)

Un vēl pielikšu varbūt nedaudz nomācošu(?) dziesmu! :)
BTW kāda nezin, kur Latvijā var iegādāties mētras krāsas bikses?
£10 - republic.co.uk

Current/Elliott zipper jeans
$185 - stylebop.com

H&M rubber soled shoes
£7.99 - hm.com

Round frame sunglasses
£106 - farfetch.com


Six months ago I started making collages in Polyvore, but then I stopped. Why? I dunno. Probably because I was making all outfits the same looking. Now too. My obsesion is mint green! So pretty. Oh and why Color blockingish? I'm not quite sure if thats how you do it.. :D   Anyway..
..Have a nice day! :)


4 komentāri:

  1. Man arī patīk mint green!
    Tādas krāsas bikses redzēju Cubusā :))Cenu īsti nepateikšu

    AtbildētDzēst
  2. Man liekās tās bikses Cubusā maksāja kaut kur ap 18 Ls, ja nemaldos!:)

    AtbildētDzēst