Meklēt blogā

sestdiena, 2012. gada 24. marts

The Body Shop Grapeseed Glossing Serum

Sveiki! Šodien pastāstīšu jums par The Body Shop Grapeseed Glossing Serum. Šis ir produkts bez kura es nevaru savu matu rutīnu pabeigt. Uz iepakojuma saka, ka tas ir priekš Dull/frizzy hair. Tādi mati nu man gan nav, bet produktu lietoju tik un tā. Šis serums liek maniem matiem būt vieglāk ķemmējamiem un, protams, arī spīdīgākiem.Vēl mani mati tik ātri netaukojas, kad šis produkts ir tajos. Kad šis produkts ir matos, atšķirību tiešām VAR redzēt!  No sākuma es šo produktu liku matos katru reizi pēc mazgāšanas, bet tagad, kad produkts tūliņ jau beigsies, lieku tikai īpašos gadījumos. Būs vien jābrauc uz Rīgu pakaļ vēl vienai (vai divām :D) pudelītēm.
Viena pudelīte man gāja pusotru gadu, ko noteikti attēlos var redzēt- vāciņš pazudis, pudelīte netīra un nenomazgājama. :/
Cena- neatceros, bet ja nemaldos, bija ap 12 Ls, nopērkams The Body Shop veikalos.

Hello, today about The Body Shop Grapeseed Glossing Serum. It makes my hair more easy to comb, shinier, maybe even thicker.  Again another product, that I'd recommend! :D
Available in The Body Shop, price 12$  http://www.thebodyshop-usa.com/hair-care-products/hair-best-sellers/grapeseed-glossing-serum.aspx 
Have a nice day! :)

4 komentāri:

  1. Pusotru gadu??
    Tad man ir jautājums - kāds ir tavs matu tips un apmēram cik bieži mazgā matus? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, pusotru gadu. Mati kā tādi man ir ļoti taukaini, bet gali vairāk sausi. Matus mazgāju katru otro, citreiz trešo dienu. Esmu dzirdējusi, ka citas lieto sešus līdz pat desmit pilienus, bet man pietiek tikai ar diviem, ja kaut kur jāiet, trim pilieniem). :)

      Dzēst