Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 22. marts

Accentra Roku Krēms

Sveiki! Prieks, ka šodien bija vēl viena skaista diena! Kā jau vakar solīju, šodien atkal raksts! :)
Šodien rakstīšu par Accentra roku krēmiem. No sākuma nopirku vienu, iepatikās pats produkts un arī tā cena. No sākuma  nopirku vienu, bet pēc tam, kad pāris reizes jau biju lietojusi, zināju, ka gribēšu vēl. Nopirku  Shea Butter un Blush Rose (bija vēl citi veidi, bet, kad gāju otrreiz, bija palicis tikai Blush Rose), aromāti vienādi- ne pēc rozēm, ne pēc šī sviesta. Par šo produktu neko sliktu nevaru pateikt, mani viss apmierina. Patīk, ka tas ātri iesūcas roku ādā un tās nepaliek taukainas. Un ir arī vēl viens pluss, tas ir arī nagiem, palīdzēja mani kutikulai, kurai burtiski nekas nepalīdzēja.  Esmu dzirdējusi, ka citiem cilvēkiem nepatīk tā aromāts, man pavisam neliekas uzkrītošs vai nepatīkams. Pēc manām domām, produkts ir ļoti labs un es noteikti ieteiktu arī citiem.
Nopērkams Douglas veikalos, Cena 0,99 Ls, Tilpums 60 ml.

Have a nice day! :)

4 komentāri:

  1. Un kā ar sastāvu? Nav piegrūzts ar parabēniem? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nofotografēju un pievienoju attēlu ar saturu. Godīgi sakot, nav ne jausmas, sastāvā tos parabēnus itkā neredzu. :)

      Dzēst
  2. Njā, nekas labs nav. Minerāleļļa, alkohols, metilparabēns... un visforšākais ka sastāvā nesaskatu šī sviestu ko parasti apzīmē kā butyrospermum parkii vai kkā tā. correct me if I'm wrong, bet amizanti sanāk. :D

    AtbildētDzēst