Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 23. marts

Accentra Marilyn Lip Balm

Sveiki! Iepriekšējos rakstos es priecājos par skaisto laiku un Accentra firmu, un turpināšu to arī šodien! :D Šodien  es jums pastāstīšu par Accentra Marilyn lūpu balzamu. Kā jau visās iepriekšējās reviews, par visiem produktiem esmu izteikusi tikai labas atsauksmes, es turpināšu ar labajiem vārdiem. :D
Nopirku Peach un šis produkts man tiešām iepatikās no pirmās lietošanas reizes, un es zināju, ka gribu vēl vienu. Tāpēc jau pēc divām dienām devos uz Douglas veikalu un iegādājos vēl vienu- Apple. Balzami tiešām padara manas lūpas maigākas (lai gan sasprēgājušas lūpas man nav bieža parādība). Abiem krāsa ir rozā, bet smaržo kā nosaukumi- pēc persikiem un āboliem.
Vēl viens pluss šiem produktiem ir iepakojums, kuriem es nevarēju paiet garām. Zinu, ka parastiem cilvēkiem tas neliekas nekas īpašs, bet tas izbīdās.. (zinu, sliktākais attaisnojums jebkad :D)
Cena 1,60 Ls gab., 8g, nopērkams Douglas veikalos.

Hello! Today I want to tell you about this awesome lip balm I found that's by brand Accentra. The product really does make my lips smoother (though chapped lips is not a problem to me). 
Another reason why I bought them is because of the packaging.. :D
So this is a product that I'd recommend! :)
Have a nice day! :)

4 komentāri:

  1. Man patīk, ka balzams ir nedaudz ietonēts, nevjag tad vēl plusā klāt lūpu spīdumu!:)
    Jāaiziet jāpačeko šis balzams!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu! Ja nopērc, dod ziņu un pastāsti vai patīk! :)

      Dzēst